01 października, 2010

najlepszeznajlepszych

Trochę wolnego czasu pokusiło mnie o przeglądnięcie stron, gdzie znaleźć można mojego autorstwa fotografie ( polecam linki po lewej stronie bloga ) . Dziś wybrałam kilka moich zdjęć, które można zaliczyć do tych lepszych jeśli chodzi o fotografię natury - fotografię przyrodniczą.
Ostatnie moje posty wskazywać mogły na to, iż wolę zajmować się fotografią portretową. Szczerze mówiąc i to i to sprawia mi ogromną radość i w obu dziedzinach czuję się swobodnie i wyrażać mogę to, co chcę zaprezentować.
Z góry przepraszam za wygląd zdjęć, które niżej zaprezentuję, aczkolwiek kopiowane były z innych stron internetowych, gdzie ucierpiała jakość.
Pod koniec tygodnia będę chciała wstawić 'te najlepsze' ( gdyż to kwestia gustu ) zdjęcia portretowe/ ludzi , do których mam pewien sentyment i które ja osobiście lubię.
Zatem miłego oglądania :





























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz