25 kwietnia, 2011

musi być.






11 komentarzy:

  1. Fajna kolorystyka, ale musisz popracować nad unikaniem prześwietleń (zresztą ja też :D -prześwietlenia - mój odwieczny wróg)

    OdpowiedzUsuń
  2. dałam za nią dokładnie 29,90 zł :) ale nie wiem czy nie była czasem na jakiejś przecenie, bo została ostatnia, akurat mi się udało ją dorwać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz (autoportrety są jak zwykle fenomenalne, więc nawet nic na ten temat nie mówię), rozjaśniałaś może włoski? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aj, dziękuję Sylwia ! :) a co do włosów to miałam robione refleksy , ale to już ze 3 miesiące temu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne zdjecia:)

    www.my-styleee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. eeeej Natalkaaa czemu Ty jestes taka ladnaaaa?;ppp hehe;p

    OdpowiedzUsuń
  7. gorgeous photos <3 you look so beautiful!!

    OdpowiedzUsuń