01 kwietnia, 2011

z bajki wyrwane

chcę ładną pogodę jutro, proooszę !




13 komentarzy:

  1. urokliwie :) aczkolwiek ja czekam aż tu jakieś modelki zaciągniesz przed swój obiektyw ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. no właśnie ja też czekam.. dzisiaj pogoda ładna, aczkolwiek nie doszło do skutku to co sobie zaplanowałam :) w następnym tygodniu powinnam coś ogarnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bez przesady, to dopiero pierwsze pstryki:P

    fajne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  4. zainspirowałaś mnie do wyjścia z aparatem na powietrze (:
    trzecie kojarzy mi się z krainą liliputów!

    OdpowiedzUsuń
  5. takiej to ze świecą szukać!

    OdpowiedzUsuń
  6. nie chciałam jej, ale pod presją mojej mamy kupiłam ją. Chociaz mi sie nie podoba :<

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. myślę, że wkrótce, bo ostatnio napisała do mnie Sylwia i pytała kiedy mam czas :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dziekuje ;* jestem zakochana w Twoich makro <3

    OdpowiedzUsuń
  10. cudownie mi to słyszeć , Jagoda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ile magii w Twoich obrazkach! czuję w sercu wiosnę

    OdpowiedzUsuń