08 lipca, 2011

im with you

Zdjęcia poniżej to zdjęcia, które powstały już jakiś czas temu, ale dopiero teraz ujrzałam w nich coś, co na dłużej przykuło moją uwagę. Czasem to kolor, kadr, emocje.. a czasem to coś, co zupełnie nie da się nazwać i osadzić w słowach. Właśnie to przekonało mnie, aby zdjęcia ujrzały światło dzienne i oglądnął je szerszy odbiorca.
Co do nowości, to pojawią się, pojawią. W przyszłym tygodniu szykuje się kilka sesji , które zapewne będą czymś zupełnie innym niż dotychczas , planuję też zrealizować kilka pomysłów na autoportrety .
Wszystko pewnie miałoby miejsce dużo wcześniej, gdyby nie ta pogoda , która zupełnie popsuła mi plany.. a końca niestety nie widać. No cóż.

Na zdjęciach niżej oglądać możecie moje autoportrety , zdjęcia Piwi oraz zdjęcia , gdzie przed obiektywem stanęła Gabrysia Mach , zapraszam :










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz