25 lipca, 2011

so what did you do ?

135 post , jest nawiązaniem do poprzedniego .
6 raz w tym miesiącu.. Dla mnie to zdecydowanie za mało.. Śmiało mogę powiedzieć, że nie popisałam się .. ojj niee !
A kiedy wezmę dodatkowo pod uwagę teoretycznie dużo wolnego czasu ( wakacje ) i co najmniej kilkanaście pomysłów do zrealizowania w głowie , to czuję , że lipiec nie do końca był ( jest ) obfity w kreatywność i zaangażowanie z mojej strony .
Może zabrakło motywacji ? Może trochę chęci ?
Jedynie co mam na swoje usprawiedliwienie, to to ,że pogoda zdecydowanie dała się we znaki i stanowczo zawodziła zawsze, kiedy miała być przepełniona w letnie światło , odpowiednie do ujęć o zachodzie .


Dziś przede wszystkim duuużo koloru czerwonego , kilka odcieni szarości i beżu .
Wydaje mi się że to dobre połączenie ?
Z pewnością, już dziś mogę powiedzieć ,że tego typu zdjęcia z właśnie taką obróbką , będziecie mogli oglądać jeszcze nie raz , chyba pokochałam ją od pierwszego wejrzenia :)








25 komentarzy:

  1. dziękuję ! strasznie mi miło :) !

    OdpowiedzUsuń
  2. trzy ostatnie bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia i nie banalne gratuluje;)
    zapraszam na swój nowy post z recenzją kremu ARONIA;)
    http://artgalleryana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne te szorty! zresztą cały zestaw na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne zdjęcia;) ładne spodenki:) jeśli interesujesz się modą to zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia :) pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. LubięLubię to ! Wspaniała stylizacja, kocham czerwień ! Jest taka kobieca arrrr ! :D

    Zapraszam do obserwacji ; *

    OdpowiedzUsuń
  8. ojeej, strasznie miło mi , strasznie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe zdjecia:)

    zapraszam do nas:)
    fashion-ache.blogspot.com

    xx K&M

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne spodenki. Tylko ja bym dała na górę coś jaśniejszego.
    F.L.

    OdpowiedzUsuń