21 sierpnia, 2011

autorstwa Sylwii #3

I ostatni raz chciałabym Wam zaprezentować prace, wykonane 9. sierpnia 2011 , przez Sylwię Binkowicz. Wszystko schludniej i ładniej wyglądałoby , gdybym umieściła wszystkie zdjęcia z tej serii w jednym poście, ale Sylwia wykazała się ogromnym zaangażowaniem i obrobiła mi ich tysiące, w związku z tym miałam ogromne problemy z wybraniem tych najlepszych :)
Do końca wakacji zostało nam dokładnie 10 dni, mam nadzieję że w najbliższym czasie znowu wrócę tu z czymś nowym, na pewno wrzucę kilka zdjęć Piwi, gdy doczekają się końcowej obróbki.
Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny - sprawia mi to niezwykłą satysfakcję, że chcecie oglądać to, co robię, co tworzę z innymi ludźmi, to bardzo miłe.





















9 komentarzy:

  1. ładne zdjęcia, maja klimat ;p
    wpadnij do mnie ;):*

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna sesja ;) a najbardziej podoba mi się zdjęcie z czerwonymi kwiatami :) uwielbiam zdjęcia w tym stylu <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nooo, genialne fotografie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie jeśli masz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń