10 października, 2011

fashion / moda

Taadaaam ! Witam po kilkudniowej przerwie ! Niestety nie z nowościami , a zdjęciami wygrzebanymi z dysku, bądź też z fotobloga ( stąd przepraszam Was od razu za słabą jakość większości ze zdjęć ) .

Co je łączy i dlaczego akurat te? Otóż przyjmijmy że łączy je tematyka. Powiedzmy że można je wszystkie wrzucić do kategorii : moda / fashion .

Większość to oczywiście autoportrety , nieliczne , te najlepsze ( ściślej mówiąc trzy ostatnie ) , są autorstwa Sylwii Binkowicz ( link obok oczywiście ! )

Wszystkie z dodatkiem białej ramki, ponieważ wg mnie, zdjęcia ( szczególnie te podwójne ) , które otwierane są na białym tle ( jest tak np na portalu photoblog.pl ) , prezentują się o niebo lepiej !

Przyzwyczaiłam się tu zaglądać znacznie częściej, niż raz na jakiś czas.. Więc staram się udostępniać Wam zdjęcia regularnie i niekoniecznie / nie zawsze te, które są pierwszej nowości.

Dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie pod ostatnimi postami !
+ Zapraszam na maxmodels.pl ( link obok ) - nowe się pojawiły !


























27 komentarzy:

  1. bardzo podoba mi się twój blog ;) świetne zdjęcia, mają w sobie to coś ;) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog:) super fotki:)





    http://easystylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia ładne:)
    Zapraszam http://zakrecona-milka15.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia, jesteś taka ładna.
    zapraszam do obserwacji : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia! Każde jest super. bardzo mi się podobają. :) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne zdjęcia ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. dziewczyna z podkarpacia wita dziewczynę z podkarpacia:):):)
    urodziłam sie w Rzeszowie:)
    obecnie Warszawa:)

    no modela;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jest wiele bardzo ciekawych i dobrych fotografii!pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia ! Każde jest inne i ma w sobie to cos, co przyciąga wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  10. we polish models are the best ! <3


    check out & follow my blog if youd like
    <3
    jessicamarkowski.blogspot.com

    x0000x.

    OdpowiedzUsuń
  11. już tu lubię zaglądać :)

    Zapraszam na mojego nowo powstałego bloga ;)
    Pozdrawiam SAVIN

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog!:)
    zapraszam do udziału w moim konkursie. Do wygrania torba z najnowszej kolekcji marki Zara:)

    http://sentimentallady.blogspot.com/2011/11/konkurs-kreacje-na-topie.html

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zdjęcia, stylizacje i blog ;) podoba mi się tu ;)

    OdpowiedzUsuń