18 grudnia, 2011

sunrise.

Uwielbiam ostre światło na zdjęciach, uwielbiam kiedy przepalenie jest elementem fotografii ( oczywiście, jeśli nie przeszkadza to w odbiorze pracy ). Moim mistrzem w tej kategorii jest niewątpliwie Kamil Musiej Musiejczuk . Gdy takiemu właśnie zestawieniu towarzyszą jeszcze nasycone kolory, ekspresja i idealna kompozycja, to rozpływam się za każdym razem.
Zdjęcia poniżej to autoportrety - szuflada , które wygrzebałam całkiem niedawno i postanowiłam obróbkę ograniczyć do minimum. Na początku większość wydawała mi się zbyt jasna , czasami nawet przepalona. Ale właśnie to chciałam uwydatnić tym razem.









7 komentarzy:

  1. uwielbiam taki klimat na zdjęciach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kompletnie nie znam się na fotografii i nie mam pojęcia co to przepalenie, ale mega mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjecia! +obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie! :)

    (autrement z pb)

    dodaję do obserwowanych! ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia są wspaniałe! Bardzo mi się podobają, mają rewelacyjny klimat!

    OdpowiedzUsuń