24 grudnia, 2011

uwolnił mnie.

mod - Miranda Antas
Jasło, 23.09.2011.


Czasem tak mam,że zaglądając do starszych folderów , odnajduję zdjęcia, które nie uległy jeszcze obróbce, a mogłyby. Oczywiście zdjęcia z całej serii już były (link) , ale wrzucam jeszcze 5, które obrobiłam nieco inaczej, niż poprzednie i pokazałam je w kwadracie. Kwadraty pokochałam już od dawien dawna ( a można to zauważyć np na maxmodelsie ).
_______
+ Chciałam bardzo podziękować osobom, które tak chętnie dodają mnie do obserwowanych i jeszcze chętniej komentują posty - jest mi bardzo miło !

+ Dodałam parę linków, zapraszam do odwiedzin i tam!

+ To pewnie ostatni post w tym roku, ponieważ wybywam do Zakopanego.
Wracam z nowościami ! :)









3 komentarze:

  1. musiałam zajrzeć na maxa- bardzo ładne fotografię ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia, pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń