12 listopada, 2012

zwolnij.



Trzeba bardzo uważać, na to co nas otacza, ponieważ czasami, niespodziewanie coś może osłodzić nam życie.



Do napisania tego postu zabierałam się bardzo długo i wiele rzeczy miało na to wpływ. Tak dużo się ostatnio dzieje, a tak mało czasu do ogarnięcia obowiązków, realizowania pasji, tak mało czasu na rzeczy, które sprawiają przyjemność. Przez te ostatnie dni dotarło do mnie jak wielką szczęściarą jestem. Jak dużo magii dookoła mnie, jak wiele spełniających się małych-wielkich marzeń. Warto oderwać się choć na chwilę od rzeczywistości , stanąć w miejscu i docenić to, co nas otacza. Kiedy biegniemy na oślep tak wiele cudownych momentów nie jesteśmy w stanie dostrzec. Więc zwalniam, biorę głęboki oddech i poświęcam całą energię i czas na to, co jest w tej chwili najważniejsze.
Niżej dosłownie jeden, mój ulubiony kadr ze zdjęć z Pauliną i Dominiką.








22 komentarze:

  1. Fantastyczny nagłówek bloga! Przyciąga uwagę! Pięknie komponuje się z tłem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie chyba nic dobrego nie czeka, nie spełnią sie marzenie przez najbliższe 7 lat - poczaskałam dziślustro :( Piękne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojaaaa, nie wierzmy w takie zabobony ! :)

      Usuń
  3. lubię kolory na zdjęciu <3
    przeglądam mnóóóóóóstwo blogów, YouTube'rek, potrafię spędzić godziny na weheartit.com i tak jakoś pozostaje mi to wszystko w głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zgadzam się z tym co napisałaś:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że jest nas więcej :) !

      Usuń
  5. ładny nagłówek ; ) .
    Super to zdjęcie ; 3 .
    - admin stylówki .

    OdpowiedzUsuń
  6. chciałabym zwolić, niestety nie mogę tylko obowiązków, obiecnij których trzeba dotrzymać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto czasem znaleźć czas dla siebie, znaleźć czas by oddać się temu, co sprawia nam największą przyjemność - to daje niezwykle dużo pozytywnych uczuć :)

      Usuń
  7. niestety życie bardzo rzadko pozwala na zwalnianie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, ale to tylko od nas zależy jak sobie wszystko poukładamy, nasza samorealizacja jest najważniejsza, a często o tym zapominamy - niestety.

      Usuń
  8. EHHH :((( NIE MA SZANS NA ZWALNIANIE :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny blog :) Zapraszam rowniez do nas, mysle ze fajnie sie wzajemnie dodac do obserowanych i dac like na fb. Co Ty na to :) odwdzieczymy sie tym samym :) u nas za to do wygrania kosmetyki CHANEL I YSL :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post, prosto od serca. Cudownie jest zatrzymać się na chwilę i napawać się jej szczęściem.

    OdpowiedzUsuń
  11. swietnie wszystko wyglada ! :]

    zapraszam do siebie :)! obserwujemy :)?

    OdpowiedzUsuń