19 stycznia, 2013

shot yourself





Pierwszy raz w tym roku tu.

















23 komentarze:

  1. super zdjęcia:)
    zapraszam do mnie ;p
    http://pperoni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz prześlicznie, strasznie podoba mi się kolor Twojej szminki. ;)
    i Twój piesek jest bardzo ładny, i jaki duży! ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczny pies :)
    Pozdrawiam!
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne zdjęcia! Otoczenie, psiak, aż się miło patrzy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mamy takie same kurtki ♥ jedna z moich ukochanych :)
    ślicznie wyglądasz!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia, ciekawie prowadzony blog. Życzę powodzenia i dalszych sukcesów w fotografii! No i przy okazji zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. piekne wlosy :D cudowny pies :D!

    zapraszam do siebie ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia,takie radosne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. You'r beautiful and your dog is so cute !

    Http://Fashioneiric.Blogspot.Com

    Coline !

    OdpowiedzUsuń
  10. Prezentujesz sie naprawde cudownie:) Bardzo podoba mi się to zestawienie:)
    P.S. Na swoim blogu organizujemy giveaway, w którym do wygrania jest biżuteria H&M. Może zajrzysz:) Zapraszmy i pozdrawiamy :) <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dziękuję, za wszystkie komentarze !

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze chciałem takiego psa :O
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. jaki cudowny pies!!! o masakra! widać, że go uwielbiasz!
    pozdrawiam
    http://girlnamegianna.blogspot.com/
    obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Strój jest fantastyczny , ale wybacz to piesek przykul moja uwagę i muszę to napisać jest taki słodki :)

    wpadnij do mnie : www.miwj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. urocze zdjęcia ! :D
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  16. jeny, zakochałam się w tym psiaku:)

    OdpowiedzUsuń
  17. That's really great pictures and the dog is so cute!

    OdpowiedzUsuń