24 maja, 2013

Aleksandra Antas




Uwielbiam wracać do starych sesji. Każdy jeden folder podpisany imieniem i nazwiskiem modelki to kolejna szufladka wspomnień, doświadczeń, emocji. Do zdjęć z Olą wracam z uśmiechem na twarzy, bo za każdym razem odnajduję inne zdjęcie, które przykuje moją uwagę. Dziś padło na te, niepublikowane nigdzie wcześniej, mimo,że zdjęcia robione były plus/minus - rok temu. Dodałam jedynie trochę kontrasu i przykadrowałam.Te same zdjęcia można oglądać również na photoblogu.








14 komentarzy:

  1. wow! jestem pod wrażeniem!:)

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Są naprawdę świetne, obydwa!
    Taaak, wreszcie mogę dodać Cię do obserwowanych ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Kochana! Dobrze że mi uświadomiłaś,że nie można było mnie dodawać :*

      Usuń
  3. nie dziwie sie ,ze chetnie wracasz do tych zdjec <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Mnie osobiście, również drugie podoba się bardziej :)

      Usuń
  5. bardzo ładne sa te zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne fotografie.. Pełne wdzięku i ojej(!) lata.. przepełnione dobrą energią, skradły moje serce:) Chętnie jeszcze tu zajrzę, obserwuję więc:) Pozdrawiam ciepło, Madlen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, również pozdrawiam ! :)

      Usuń
  7. to ta z Top Model?

    OdpowiedzUsuń