12 czerwca, 2013

Powroty, wspomnienia..





Gdy pytał mnie ktoś o ulubione zdjęcie, które miałam okazję zrobić Oli Antas ( nasze drugie spotkanie, kwiecień, ubiegłego roku) z pewnością, zawsze, bez wahania pokazywałam to ujęcie :







Jednak wspominałam Wam, nie tak dawno zresztą, bo dokładnie dwa posty temu, że uwielbiam wracać do dawnych zdjęć. Przeglądać, poprawiać, próbować 'naprawiać' te, które mają potencjał, a wcześniej nie widziałam dla nich już ratunku.. Stąd też dzisiejszy post. Wolny czas staram się wykorzystywać na ocenianie, komentowanie, podziwianie zdjęć zazwyczaj młodych, zdolnych fotografów jak i na obróbce tego, co sama posiadam. Dzisiejsze zdjęcia nie ujrzałyby światła dziennego, nie zostałyby nigdzie opublikowane i tym samym zalegałyby w stercie folderów na dnie dysku, gdyby nie fakt, że leniwe dni wkradły się do mnie na dobre. Nie tak biernie spędzam je jednak, jakby się mogło wydawać. Takim małym owocem i częścią takich dni są właśnie posty i zdjęcia, z których jestem dumna na swój sposób. Ciągle się uczę, czytam, obserwuję. Wszystko idzie do przodu, zmieniają się upodobania i coraz większa chęć robienia dobrze tego, co się kocha. Dziś mogę stwierdzić, że ulubionego zdjęcia z Olą nie ma i być nie może.. Pewnie za rok znowu 'wyskoczę' z podobnym postem, ze zdjęciami z dokładnie tej samej serii i zaprezentuję Wam kolejne 'nowe' kolaże, dzięki którym duma będzie mnie rozpierać na nowo.
Mam nadzieję jednak i głęboko w to wierzę, że już za niedługo znajdę kolejne obiekty westchnień i zrobię konkretny projekt, do którego będę mogła wracać i wracać i wracać.. Bez wyrzutów sumienia - jak teraz.





10 komentarzy:

  1. Mnie się jej twarz średnio podoba na zdjęciach, wybieg to też nie najmocniejsza strona z tego co widziałam ale figurą to na pewno może się pochwalić - nie to co ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ola jest przepiękna! Zazdroszczę Ci, że miałaś okazję ją sfotografować! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo nie wiedziałam, że tutaj też Cię znajdę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak Kochana :* Zapraszam częściej!

      Usuń
  4. piękne zdjęcia! wręcz niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie zdjęcia są magiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia :)
    Pozdrawiam, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdjęcia! Modelka jak rusałka, bardzo ładna;)

    OdpowiedzUsuń