24 lipca, 2013

Ania Gadzała








Przygotowania do zdjęć z Anią wyglądały następująco : "Masz może ochotę na zdjęcia o zachodzie, dziś wieczorem?" Ania : " Czemu nie, właściwie nie mam nic do roboty". Kilka godzin przed zdjęciami ustaliłyśmy miejsce, stylizację ii.. do dzieła. Mało w zasadzie zachodu na naszych zdjęciach, jak i pomysłu który miałam w głowie wcześniej, ale za to usłyszałam : "TO TWOJE NAJLEPSZE ZDJĘCIA". Obrobiłam ich około 50, więc liczby mówią same za siebie - było w czym wybierać!
Początkowo serię chciałam podzielić na dwa posty, ale ostatecznie pojawia się w całości, powiedzmy w czterech, nieco różnych klimatach, w zależności od miejsca, gdzie wykonywałyśmy zdjęcia.
Na dniach dodam jeszcze jeden post ze zdjęciami 'o fotografii od kuchni'.

Dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam na facebooka - LUBIĘ TO - tam możecie być na bieżąco!
Ostatnio częściej jestem również na maxmodels i digarcie, zapraszam!






















7 komentarzy:

  1. piękne ujęcia :) fajny klimat i urocza modelka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jednym słowem: klimatycznie!

    U mnie dzisiaj również maxi - zapraszam w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  3. I would really appreciate if you could vote for me

    http://followfashion.nl/blogger-battle-3-a-first-date/

    Thank you! xx

    OdpowiedzUsuń
  4. niezwykle klimatyczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń