03 lipca, 2013

Basia Berkowicz






Wczorajszy dzień był dniem przełomowym jeśli chodzi o zdjęcia. Pierwszy raz od niepamiętnych czasów był pomysł, była modelka, była pogoda i co najważniejsze - była również realizacja. Zazwyczaj na tych pierwszych czynnikach kończyłam mój plan, projekt zdjęciowy. Ale nie tym razem.. I miejmy nadzieję, że będzie to początek końca zastoju fotograficznego. Zdjęcia tak naprawdę w trzech różnych klimatach, nie mniej jednak wszystko łączy delikatność, subtelność i wakacyjny klimat.. czyli tak jak to wszystko sobie wyobrażałam..
Nie ukrywam,że pierwsza część przemawia do mnie najbardziej.. Sama nie wiem dlaczego. Być może fakt, że Basia to właśnie ta modelka, która idealnie wpasowała się w ten klimat zdjęć.. Delikatność, eteryczność, lekka magia, kolorystyka.. Duży materiał, zasłona, firanka, baldachim.. wszystko jedno co, ważne że to właśnie daje ten nastrój. Ten motyw będę musiała wykorzystać raz jeszcze, tyle że z lepszym zaplanowaniem całości i koniecznie kimś do pomocy! Jednak biorąc pod uwagę fakt, że pomysł wzięłam dokładnie godzinę przed zdjęciami to i tak jestem zadowolona z efektu - kolejny raz przekonałam się,że spontaniczne pomysły są jednak najlepsze.







Nie mniej spodobały mi się efekty ostatnich kadrów. Te ujęcia, w przeciwieństwie do powyższych, miałam w głowie już wcześniej. Jednak akurat na nie, miałyśmy najmniej czasu,zostawiłyśmy je na koniec, zapominając zupełnie o uciekającym czasie. Dosłownie kilkanaście kadrów w aparacie i bardzo ostre światło..






A w między czasie powstały te :






To chyba najdłuższy post w historii bloga.. Zmieniłam również wielkość dodawanych zdjęć. Powoli przygotowuję się do kolejnego projektu, tym razem z dużo młodszą, małą modelką. Obiecuję równie kobiecy i delikatny klimat, jednak nie chcę zdradzać za dużo, nie chcę zapeszać. Trzymajcie jedynie kciuki!




Całuję, Natalia !








16 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcia.. Mnie też najbardziej podoba się pierwsza sesja.. Trzymam kciuki za kolejne projekty;)
    Pozdrawiam, Madlen

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdjecia, obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję pięknie za komentarze <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Basia, córka Pana, który ma szkołę tańca?
    Śliczne zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nie, nie. i z tego co wiem, to nawet nie jest to żadna rodzina, początkowo też tak myślałam :)

      Usuń
  5. Przepiękne zdjęcia! Mi najbardziej podoba się druga część :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł na zdjęcia:D!

    OdpowiedzUsuń
  7. modelka ma piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Delikatnie, kobieco i doskonale :-)

    OdpowiedzUsuń