31 lipca, 2013

Lilia Kowalska





Ostatnio zauroczyłam się w zdjęciach o wschodzie lub zachodzie słońca.. "Złota godzina" w fotografii sprawia, że każdy kadr wydaje się być bardziej magiczny, a miejsca bardziej urokliwe, niż w innej części dnia. Tak miało być podczas zdjęć z Lilią. W głowie migały mi odcienie i barwy złota, wyrafinowane bliki i piękne, delikatne światło, które tak kocham na zdjęciach. Wszystko zamknięte w kwadracie z nutką elegancji i kobiecości. Nie ukrywam, że ogromnie bałam się tych ujęć, gdy pół godziny przed zdjęciami zaczęło padać.. Zdjęcia w zimnym deszczu zamiast zachodu?! Jednak nie taki diabeł straszny, jak go malują.. Od czego w końcu są kolejne wyzwania! Urok Lilii, wspólne samozaparcie i pierwsze kadry w dość przypadkowym miejscu. Opuszczony dom wyhaczyłam zaraz przed zdjęciami, chociaż tak często koło niego przechodzę, natomiast "drugie miejsce" było miejscem docelowym, tam powstały kolejne kadry, które mi osobiście podobają się bardziej. Chociaż właśnie tam dorwała nas prawdziwa ulewa, której tak naprawdę na zdjęciach nie widać praktycznie w ogóle. Ja natomiast odczułam ją bardzo mocno, po zgraniu zdjęć na komputer. Nieostre, nieostre, zamazane.. Te które się ostały, znajdują się poniżej. Ja natomiast bogatsza o to doświadczenie, pewniej będę się czuła podczas kolejnej takiej wyprawy.










15 komentarzy:

  1. Wspaniałe zdjęcia! :)

    www.dripfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł na zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. niektóre zdjęcia bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia, jak zawsze;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie się spisałyście! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne zdjęcia! bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to nie ja, to modelka , dziękuję :)

      Usuń
  7. Jakie piękne zdjęcia ;)
    Mają w sobie coś tajemniczego :))
    http://uczepionamarzen.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. 1 zdjęcie bardzo przyciąga wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o matko jakie piekne zdjecia! Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czuć ten klimat! Fajnie!

    U mnie z kolei dzisiaj bardziej plażowo i zwiewnie - zapraszam w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń