23 sierpnia, 2013

Aurelia Majewska & Sabina Szyszka




Kiedy dowiedziałam się, że 22.08 będę w Nowym Sączu, postanowiłam wykorzystać ten moment i zorganizować coś fotograficznego właśnie w tamtym miejscu. Zawsze to coś innego,nowe miasto, nowe buźki do sfotografowania i nowe doświadczenia. Napisałam do zdolnej Anitki, którą poznałam już jakiś czas temu, o pomyśle stworzenia czegoś na dwa aparaty. Anita wzięła sprawy w swoje ręce i zaledwie dzień wcześniej umówiła nas z dziewczynami. Całość szybko, bez zbędnego namysłu, bez miesięcznego umawiania się - takie projekty lubię najbardziej.
Same zdjęcia trwały zaledwie godzinę, ponieważ nie projekt fotograficzny, a przecież osobiste relacje (P. :*) przygnały mnie właśnie w to miejsce. Czas gonił, a z dziewczynami upływał dwa razy szybciej!
Muszę przyznać, że w portfolio brakowało mi ujęć miejskich. Sącz stworzony jest do takich kadrów ! My wybrałyśmy ciasną uliczkę mieszczącą się przy rynku. Całość otoczona niezwykłymi kamienicami z duszą i charakterem.. Osobiście najbardziej podobają mi się czarno-białe ujęcia dziewczyn, które idealnie współgrają z otoczeniem.
Kochane,dziękuję za współprace i mam nadzieję,że jeszcze kiedyś coś razem stworzymy, tym bardziej że Nowy Sącz odwiedzam od pewnego czasu częściej.. ;)
Możliwe że początkiem września, gdy będę tam na dłużej, powstaną kolejne kadry, ponieważ z kolejną, piękną Sądeczanką jestem w kontakcie!

Jutro natomiast, jeśli pogoda dopisze, sesja zleceniowa. Tym razem moja pierwsza styczność z fotografowaniem zakochanych!
Jeśli chcecie być na bieżąco zapraszam na
fanpejdża!



fotograf : Natalia Dubiel

fotograf II : Anita Cieślak
modelka I : Aurelia Majewska
modelka II : Sabina Szyszka








7 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia, na prawdę!
    Ta druga modelka przypomina mi dość mocno Renatę Dancewicz, szczególnie na tym pierwszym zdjęciu ;)
    Pozdrawiam i życzę pomysłów xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful photos! Love your outfits and your blog in general <3 Did you want to follow each other? If so just let us know :) xx

    www.junkjournal100.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  3. Długa spódnica jest cudowna!..ma piękne kolory;)
    Zdjęcia sa świetne;)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia!
    obserwuję i zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta druga ma nieziemską urodę. Zazdroszczę

    pozdrawiam, Janina

    OdpowiedzUsuń
  6. Włosy *.*
    piękne jesteście!

    http://iwonaluczak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Sabina do złudzenia przypomina Renatę Dancewicz z czasów pułkownika Kwiatkowskiego piękna :)

    OdpowiedzUsuń