09 sierpnia, 2013

Marta Skrzyszowska i Magda Bosak




Kiedy Magda napisała mi o 'małym zleceniu' bez wahania się zgodziłam. Zadanie polegało na zrobieniu dosłownie kilku ujęć z książką, aby Marta mogła wziąć udział i przyłączyć się do akcji "Dziewczynka z książką" ( jedno z moich zdjęć zostało już zaakceptowane na panpage'u właśnie tej akcji ). Wczorajszy gorąc dawał się we znaki, ale całe spotkanie trwało 20 min. Nie miałam w planach dodawanie całości zdjęć i robienie osobnego posta na blogspocie, ale klimat i nastrój przesądził o tym,że parę kadrów się tu znalazło.
Magdę znacie już z poprzedniego posta, a spotkanie z Martą nie jest ostatnim..



Jeśli chcecie być na bieżąco zapraszam do polubienia mnie na facebooku !






17 komentarzy:

  1. bardzo klimatyczne zdjęcia:)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia. Kojarzą mi się trochę z tajemniczym ogrodem ;)

    + obserwujemy?

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia : )

    Zapraszam do mnie http://because-i-like-dots.blogspot.com/ , dodaj mnie do obserwowanych a z pewnością odpowiem Ci tym samym :) Trwa konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zdjęcia bardzo tajemnicze i orginalne zarazem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. I tak powinno się promować czytanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to miłe, że ktoś zwrócił na to uwagę, dziękuję <3

      Usuń
  6. Drzewa oplecione bluszczem wyglądają bajkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 4 zdjęcie - bardzo podobają mi się kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy post i fajne zdjęcia. :)
    Dołączam do obserwatorów i zapraszam Cię do mnie. Mój blog rusza dziś wieczorem, dlatego jeśli chcesz możesz już zaobserwować. :)
    /miłego dnia.
    //lady-fashion-victim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne zdjecia :)

    http://kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia,
    świetny klimat ujęłyście ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    zakochanaroza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia:) Super wyszła wam ta sesja:)

    OdpowiedzUsuń