16 sierpnia, 2013

Natalia Klar



Nowa buźka przed moim obiektywem i pierwsza nasza współpraca. Początkowo, tworzyć miałyśmy podczas wschodu słońca. Jak wiecie, to wyjątkowa pora na stworzenie romantycznego i delikatnego klimatu, do którego Natalia pasuje idealnie. Ostatecznie wybrałyśmy jednak zachód, czego nie żałuję w ogóle!
Strach przed pierwszą współpracą jest zawsze większy, a niżeli pracuje się z osobą drugi, trzeci raz. Z efektów jestem ogromnie zadowolona, a co najważniejsze - Natalia również! To daje mi ogromną satysfakcję i mobilizację do kolejnych zadań.
Już jutro kolejne zdjęcia z Olą Antas, których szczerze nie mogę się doczekać. Dlaczego? Ponieważ będę musiała stworzyć z Olą zupełnie inny klimat niż do tej pory. Z pewnością będzie "mocniej" niż podczas naszego ostatniego spotkania ( EFEKTY TU ).


Jeśli chcecie być na bieżąco, zapraszam na facebooka !














14 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcia szczególnie te w kwiatach<3 pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. 6 jest takie ładne, tylko szkoda uciętej głowy :( ale za to 7, 12 mmmm... piękne są te zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też żałuję główki, ale dziękuję !

      Usuń
  3. Stworzyłyście miły klimat dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te zdjęcia o zachodzie słońca :)
    Pozdrowienia, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne zdjęcia! Chętnie bym Cię wzięła przed swój obiektyw:) ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie ja jestem przed obiektywem :)

      Usuń
  6. świetne zdjęcia ! Zwłaszcza te, robione jakby o zachodzie słońca ;)

    + obserwujemy?

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie :)

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hej Natalia, bardzo przyjemne zdjęcia!
    Jak sie zawyza to dymne urządzonko? i gdzie mozna je kupic?
    potrzebuje takiego cuda na festiwal :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozumiem pierwszego pytania :D A kulki dymne można kupić w sklepie militarnym/ z petardami lub przez internet :)

      Usuń
  9. ma wszystkich zdjęciach ma podobną minę

    technicznie bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń