31 sierpnia, 2013

Paulina Brągiel



Całość wczorajszych zdjęć z Pauliną :) Miało być pozytywnie, lekko z przymrużeniem oka, w kolorystyce bieli, czerni i czerwieni. Jak przeważnie w moich kadrach - ostatecznie wyszło kobieco i delikatnie.. 100 procent moje klimaty, chociaż rzadko fotografuję w typowo 'domowych warunkach'. O wiele bardziej preferuję plenery i masę zielonych miejsc. Już teraz przygotowuję kolejny post, przeglądam, obrabiam i dopracowuję kolejne kadry z drugiej wczorajszej sesji zleceniowej z Eweliną.


Jeśli chcecie być na bieżąco, zapraszam na fanpage'a !






7 komentarzy:

  1. ah <3 moja idealna kandydatka na żonę. czemu tak daleko?! XD
    a foty konkretne!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. jEJU JAKIE PIĘKNE ZDJĘCIA! UWIELBIAM <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna notka i świetne ciuszki! Pięknie wyglądasz na tych zdjęciach ;o Wpadnę jeszcze nie raz ♥

    Mam nadzieję, że wpadniesz do mnie i może zaobserwujesz :)
    http://spiked-soul.blogspot.com/

    Miłego popołudnia!
    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega zmysłowa, kobieca i eteryczna sesja. Tak trzymać! :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie:
    www.meduzencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne pozytywne zdjęcia:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjecia :) zazdroszę urody modelki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. ta sesja z ostatnich podoba mi się najbardziej Paulina ma w sobie to COŚ i widać że świetnie bawiła się w trakcie zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń