26 września, 2013

Ola Sołek




Na zdjęcia z Olą umawiałam się już jakiś czas temu, nie było tylko konkretnego pomysłu na realizację ich. Ostatecznie, więcej czasu spędziłyśmy na rozmowach, czego nie żałuję w ogóle. :) Powstało kilka prostych i nastrojowych kadrów w domu i parę portretów na zewnątrz. W obu przypadkach brakowało mi tylko odpowiedniego światła.. Z tym ostatnio jest kiepsko, biorąc pod uwagę obecną pogodę. Tym samym nie udało się zrealizować kilku zaplanowanych projektów.. Szczególnie żałuję jednego, który był moim fotograficznym marzeniem. Nie zapeszając, nie będę zdradzać o czym mówię, bo mocno wierzę, że uda się go stworzyć w najbliższym czasie !
Tą sesją kończę moje fotograficzne wakacje. Tak, to zdecydowanie dobre ujęcie.. Podsumowujący post tych ostatnich trzech miesięcy pojawi się tu jeszcze w najbliższym czasie, ale jeśli chcecie być na bieżąco -
serdecznie zapraszam Was na mój fanpage - NATALIA DUBIEL - FOTOGRAFIA !







5 komentarzy:

  1. Urzekło mnie 1, 5 i 6 <3 Moja zdolna Natalia :* Chyba wiem o jakie marzenie fotograficzne Ci chodzi.. To jest też moje :* Uda się na pewno i to będzie nasze i tylko nasze :*

    OdpowiedzUsuń