28 września, 2013

Podsumowanie - wakacje 2013



Podsumowania przeważnie kończą pewien etap w życiu. Te wakacje były zdecydowanie kolejnym etapem mojej przygody z fotografowaniem. Podczas tych trzech miesięcy wykonałam 22 sesje, zaczęłam fotografować świadomie, tzn bardziej uważać na to jak i co fotografuję, co chcę przekazać. Mniej zdjęć, a bardziej przemyślane, poukładane. Przede wszystkim zaczęłam zamartwiać się o odpowiednie światło, a nie o brak odpowiedniego sprzętu, bowiem "Amator martwi się o sprzęt, profesjonalista martwi się o kase, a mistrz martwi się o światło". Światło było kluczem do udanego kadru, przez co fotografowałam głównie podczas "złotych godzin" ( wschód, zachód ). Ten mój przysłowiowy krok do przodu zauważyłam głównie dzięki portalowi MAXMODELS. Spoglądając na moje pierwsze dodane zdjęcia, teraz się z nich śmieje. Sprzęt się nie zmienił, nie zmieniłam się ja, zmieniło się tylko myślenie fotograficzne i cele z tym związane.
Przez wakacje założyłam również fanpage - NATALIA DUBIEL - FOTOGRAFIA. To z kolei pozwoliło mi zobaczyć, jak wiele osób lubi to, co tworzę. To było dla mnie największą motywacją- zadowolić efektami modelkę, szczególnie przy sesjach zleceniowych, siebie, by iść ciągle do przodu i Was, drodzy odbiorcy.
Koniec wakacji nie oznacza jednak koniec fotografowania, chociaż siłą rzeczy, nowe miejsce zamieszkania, studia, zmienią moje przyzwyczajenia, a co za tym idzie, zjedzą mój czas.. Większe miasto daje jednak większe pole manewru. Moje portfolio powiększy się o nowe twarze i nowe, ciekawsze miejsca. Wszystkiego nauczę się znowu, co pewien czas wracając tylko do ulubionych zakamarków mojego miasta, tu przecież się to wszystko zaczęło.
Dziękuję Wszystkim, którzy pozwolili mi spełniać się w pasji, rozwijać i zdobywać nowe doświadczenia! Bez Was by tego postu nie było.


( Wszystkie opisy są podlinkowane, do poszczególnych sesji )



3 czerwca, Karolina Garncarska





18 czerwca, self





26 czerwca, self





2 lipca, Basia Berkowicz







9 lipca, Gosia Komisarz






10 lipca, Aleksandra Antas





24 lipca, Ania Gadzała




30 lipca, Lilia Kowalska





7 sierpnia, Magda Bosak



9 sierpnia, Magda Bosak i Marta Skrzyszowska






14 sierpnia, Ania Gadzała




16 sierpnia, Natalia Klar





18 sierpnia, Aleksandra Antas




22 sierpnia, Aurelia Majewska





22 sierpnia, Sabina Szyszka




27 sierpnia, Aleksandra Juszczyk





30 sierpnia, Paulina Brągiel



2 września, Ewelina Janowiec






4 września, Iwona Stachaczyńska







5 września, Ania Radwańska






22 września, Karolina Gorczyca







25 września, Ola Sołek




10 komentarzy:

  1. Na prawdę świetne zdjęcia! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze, masz tak świetne zdjęcia że nie wiem czemu wcześniej tutaj nie zajrzałam ! :) Wszystkie są bardzo efektowne i przemyślane. :)
    Na pewno będę tutaj częściej zaglądać, dlatego obserwuję i liczę na rewanż ! :)
    Pozdrawiam :* :)
    http://loveneverdiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są prześliczne!
    Zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia i ciekawy post;)

    WIESZ CO NOWEGO U MNIE??

    ZAPRASZAM http://more-fashionnnn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. obejrzałam sporo :) masz talent :)

    OdpowiedzUsuń