23 grudnia, 2013

Szymon




Nie często zdarza mi się fotografować dzieciaki. W zasadzie nie dlatego, że nie sprawia mi to przyjemności, ale z przyczyn zupełnie innych. Tego typu zleceń mam stosunkowo dużo, ale pech chciał (albo i nie), że tylko garstka zostaje realizowana. O tyle trudniej jest fotografować dzieciaki, niż dorosłych, że te pierwsze mają w moim mniemaniu zaburzenia hiperkinetyczne, czy jak kto woli- zespół nadpobudliwości psychoruchowej, co znacznie utrudnia chociażby ustawianie ostrości. Nie mniej jednak im większy trud włożony w kadry, tym większa jest moja satysfakcja z osiągniętego celu. Tym akcentem kończyć będę 2013 rok, ale możliwe że jeszcze uda mi się tu coś napisać.
Biorąc pod uwagę fakt, że Święta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami, pragnę życzyć Wam przede wszystkim zdrowych i pogodnych chwil spędzonych w rodzinnym gronie. Dużo uśmiechu na co dzień i wiary na lepsze jutro. Aby każdy następny dzień przybliżał Was do marzeń. Trzymajcie się ciepło!


/ Przy okazji chciałam podziękować tym niespełna 100 osobom, które obserwują mnie na blogspocie i zachęcić do lajkowania na facebooku : FANPAGE NATALIA DUBIEL-FOTOGRAFIA



4 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia ! Każde z nich ma swój urok ! :)
    Pozdrawiam ! :* :)

    OdpowiedzUsuń
  2. matko kochana jaki słodki mały książę!

    OdpowiedzUsuń
  3. dziecko to wdzieczny temat do zdjec! ;)

    http://justherpointofview.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, moja pierwsza mysl maly ksiaze :) cudny chlopczyk!

    OdpowiedzUsuń