04 stycznia, 2014

Aleksandra Antas





Piąte nasze spotkanie z Olą. Z każdą jedną serią zdjęcia są coraz bardziej 'moje'. Początkowo zamysł był zupełnie inny. Piękny zachód i portrety, które przypominać mi miały nasze zdjęcia o wschodzie(link). Jak to zazwyczaj bywa - ani zachód nie był nam dany, ani nawet tamten klimat. I tu dokładnie sprawdza się powiedzenie, że nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło - jestem zachwycona w 100 procentach ! Gdy zobaczyłam stylizacje, za które odpowiedzialna była Ola, od razu wiedziałam, że będzie to to, co chciałam zrobić !
Pierwsze kadry bardziej eleganckie w przepięknej scenerii Szkoły Medycznej w Jaśle. Klimat niczym z horroru "Szepty"! I druga odsłona, która bardziej przypadła mi do gustu, dzięki stylizacji i kolorystce ujęć. Światła nie miałyśmy niestety już w ogóle, wiec Olę ubrałam dodatkowo w światła palących się już latarni. Zapraszam do oglądania!


Jeśli chcecie być na bieżąco: FANPAGE NATALIA DUBIEL - FOTOGRAFIA



mod - Aleksandra Antas
29.12.2013, Jasło






27 komentarzy:

  1. Przeeepiękne zdjęcia!
    Stylizacje super!!

    OdpowiedzUsuń
  2. magia jest w tych zdj !wow!

    OdpowiedzUsuń
  3. wow drugi set naprawde niezły! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice pics!!


    Federica
    http://www.thecutielicious.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Very nice photos!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiekne zdjecia! zazdroszcze talentu

    OdpowiedzUsuń
  7. zdjęcia pod szkołą medyczną robią wielkie wrażenie, ulubione moje z tej serii! Ola pasuję do takich stylizacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przesliczne zdjecia!! piękna głębia ostrości :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zarówno modelka, jak i fotografka zdolne :)
    Bardzo podoba mi się Twoja twórczość! ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. W czerni podoba mi się bardziej :)
    Modelka wygląda wtedy na wyrachowaną, pewną siebie kobietę przy czym jest seksowna. Na duży plus :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, przepiękne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do obserwowania, postaram się odwdzięczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hi dear!! So stylish :)
    I've just discovered your blog and it is amazing!!
    Come to see mine, and my new post "Are you listening?"
    http://peaceinmyshoes.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  13. wspaniałe fotografie i modelka! najbardziej urzekła mnie pierwsza część, jest niesamowita, niczym dusza przelewająca się na zdjęcia..

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne, klimatyczne zdjęcia. Przeszkadza mi tylko to martwe zwierzę ale pozatym jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. This blog was... how do I say it? Relevant!! Finally I've found something which helped me.
    Appreciate it!

    My blog ... santosneyk.bravesites.com ()

    OdpowiedzUsuń