09 lutego, 2014

Paulina Kmiecik



Serię z Pauliną zapamiętam na długo. Głownie dzięki kilku kadrom, które są obecnie moimi ulubionymi kadrami jakie zrobiłam w niedawnym czasie. Bałam się ogromnie o efekty, przede wszystkim o przepalenia (fotografowałyśmy w południe w ostrym świetle) i o wiatr, który rozwiewał silnie dym z kulek. Postanowiłyśmy kupić również świece dymną, która okazała się strzałem w dziesiątkę ! Warto zainwestować troszkę więcej, dla lepszego efektu. Pomysł z lampą siedział w mojej głowie już bardzo długo i cieszę się że w końcu go zrealizowałam. Mimo obaw wyszło dokładnie tak jak sobie to wyobraziłam. Lampa, rozwiane włosy, suknia, romantyczne kadry i przepiękna modelka, która wcieli się w rolę księżniczki.
Zapraszam do oglądania, a jeśli chcecie być na bieżąco : FACEBOOK !



36 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcia! :) Za mną od jakiegoś dłuższego czasu chodzą właśnie kulki dymne, których planuję użyć do zdjęć :) Po Twoich efektach widać, że warto :)
    Obserwuję! :) Fajnie by było kiedyś trafić przed Twój obiektyw, ale póki co muszę się nacieszyć hipnotyzującymi zdjęciami :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za wyczerpujący komentarz ! kulki to świetna sprawa, gdy wykorzysta się je z pomysłem ! Ale polecam świecę, koszt to około 7 zł chyba, jest droższa, ale efekt silniejszy! :)

      Usuń
  2. wow, piekna sesja, mega :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przesliczne bajkowe zdjęcia!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Drugie zdjęcie zawładnęło moim sercem! Przepiękne kolory zdjęć, pomysł z kulami jak i ze świecą świetny ! Urocza modelka - przyznaję się ! Ogólnie jestem Twoją ogromną fanką ! :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. 1, 2, 5 i 10, zwłaszcza 10 bardzo mi się podobają :>

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie wyglądasz:) udana sesja:) w wolnej chwili zapraszam na mój blog: http://myloovelyfun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia, bardzo podobają mi się flary słoneczne które nadają ciepłą kolorystykę zdjęciom, brawo :)

    http://agabierkophotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne, zmysłowe i głębokie fotografie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bajkowe zdjęcia :-)

    www.japoneczkagirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Co za klimat :) Piękna sesja <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia są mega klimatyczne :) Gdyby nie ten zwierzak na ramionach to byłoby idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne pelne magii zdjęcia ♡

    OdpowiedzUsuń
  13. Przecudowne zdjęcia, pomysł z dymkami bardzo fajny. Też kiedyś miałam takie zdjęcia a efekt naprawdę bajeczny.

    OdpowiedzUsuń
  14. Na prawdę świetna sesja!!!


    www.DEDE-MODA.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjne, profersjonalne zdjęcia!
    www.ohhmatty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny klimat panuje na tych zdjęciach, bardzo profesjonalnie wykonane ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Całość wygląda genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjęcia bardzo magiczne! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. o matko jakie piękne zdjęcia! jak z bajki!

    OdpowiedzUsuń
  20. o matko jakie piękne zdjęcia! jak z bajki!

    OdpowiedzUsuń
  21. ŚLICZNE FOTKI!! :) zapraszam do mnie:) może wspólna obserwacja?? http://ewelynn.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna sesja!
    Miłego dnia,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaka śliczna sesja !!! taka wyjątkowa, magiczna !
    http://allforbeautybykatyluna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń