14 lipca, 2014

Kamila Kita



Przed obiektywem już 3 raz niezastąpiona Kamila. Zwyczajem stało się u mnie robienie zdjęć w dwóch klimatach/dwóch stylizacjach. I tym razem zrobiłyśmy podobnie - pierwsza część bardziej tajemnicza i nastrojowa w przeciwieństwie do drugiej, gdzie dominuje naturalność i klasyczne portrety. Takie zestawienia na zasadzie kontrastu stają się fajną alternatywą do porównania, w których odsłonach czujemy się lepiej, zarówno ja jako fotograf, jak i modelka.
W zanadrzu mam przygotowany jeszcze jeden post - relację z wczorajszego Międzynarodowego Festiwalu Folkloru Karpat. Mam świadomość, iż bardziej atrakcyjne mogą być posty stricte portretowe, dlatego jeśli nie tu, to z pewnością na fanpage'u pojawi się kilka kadrów z tego wydarzenia. Jeśli chcecie być na bieżąco - zapraszam serdecznie na facebooka: Natalia Dubiel - fotografia.
Jeśli dziś pogoda dopisze i dla odmiany nie zacznie padać, przed obiektywem gościć dziś będą cudowne siostry!





5 komentarzy:

  1. Zdjęcia po prostu zachwycające. Super.
    Oczywiście dodałem się do obserwatorów.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    ultraneonn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ladne te zdjecia. Te w ciemniejszej stylizacji bardziej mi sie podobaja ;)

    Pozdrawiam,

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. malo cycuszków :(

    OdpowiedzUsuń
  4. czarny stanik się gryzie na tych zdjęciach

    OdpowiedzUsuń