26 sierpnia, 2014

Aleksandra Antas




Ta seria zdjęć siedziała w mojej głowie już od dłuższego czasu. Z czystym sumieniem mogę napisać, że było to moje małe fotograficzne marzenie. Widziałam przepiękną suknie ślubną, bujane krzesło/fotel a całość stylizowana na klimat ubiegłego wieku. Suknia się znalazła (jeśli jest ktoś, kto zechce ją przygarnąć, to chętnie ją odsprzedam, ponieważ została zakupiona na potrzebę właśnie tych ujęć lub pomyślę nad jakimś konkursem - koniecznie dajcie znać, co o tym sądzicie). Fotel natomiast znalazłam na strychu, wśród sterty kurzu i zapachu zapomnianych drobiazgów, które przecież "jeszcze się przydadzą". Z tego miejsca pragnę przyznać racje mojej mamie - znalazło się kilka rzeczy, które faktycznie pomogą mi stworzyć klimat następnych ujęć, które póki co powstają tylko w wyobraźni. Wracając jednak do zdjęć - kiedy wszystko, co było potrzebne znalazło się w końcu w moim posiadaniu musiałam tylko znaleźć odpowiednią osobę, która zrozumie mój zamysł i ma doświadczenie, ktoś komu mogę zaufać. Wybór był prosty.
Przed obiektywem Aleksandra Antas, z którą ostatni raz współpracowałam w grudniu ubiegłego roku (efekty tutaj). W następnym poście pokażę Wam, co jeszcze wtedy razem stworzyłyśmy - kilka ujęć znalazło się na moim czy Oli fanpageu, więc tradycyjnie : jeśli chcecie być na bieżąco, serdecznie zapraszam na:
Natalia Dubiel - fotografia !



















17 komentarzy:

  1. Napatrzeć się nie mogę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Natalio:) Gratuluje i oby tak dalej :) Moja córka marzy o tym zawodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna <3 Cudowne zdjęcia, piękne ujęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna babka,ale jakby miała jeszcze trochę inne podejście do życia to byłoby już całkiem w porządku

    Kapral

    OdpowiedzUsuń
  5. Na prawdę prześwietna sesja, chyba jedna z lepszych! Tyle wspaniałych kadrów! Nie potrafię wybrać ulubionego.. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co do sukienki-konkurs! :3

    OdpowiedzUsuń
  7. przecudowna sesja, prze prze cudowna! <3 a jeśli chodzi o sukienkę to jestem za konkursem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. NIESAMOWITE! INSPIRUJE SIĘ TWOIMI PRACAMI! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie zasłużyłam sobie na taki komentarz, dziękuję! <3

      Usuń
  9. Jakie piękne zdjęcia! <3 Szczególne te na drodze mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te zdjęcia są prześliczne, zakochałam się po prostu! Oby więcej w takim klimacie :)

    http://pastimedelicjee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję wszystkich za tak przychylne opinie ! Jesteście niesamowici!

    OdpowiedzUsuń
  12. O rany! Kopara opadła jeszcze bardziej!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem za konkursem! :D marzy mi się tak piękna suknia w mojej kolekcji! :) a zdjecia są naprawdę Mega ! <3 a moje serce podbiło ujęcie po prawej stronie 4 od dołu <3 moje fotograficzne marzenie <3

    OdpowiedzUsuń
  14. What's up i am kavin, its my first occasion to commenting anyplace, when i read this paragraph
    i thought i could also create comment due to this sensible piece of writing.



    My weblog :: home improvement diy (homeimprovementdaily.com)

    OdpowiedzUsuń