06 sierpnia, 2014

Marta Skrzyszowska&Gosia Kwiatkowska



Druga część zdjęć z Martą i Gosią - tym razem obie dziewczyny przed obiektywem! Mimo, iż zdjęcia z ostatniego posta jak i te, wykonałyśmy w ten sam dzień, postanowiłam rozdzielić całość na dwa posty, przede wszystkim ze względu na ilość zdjęć oraz różnorodność klimatów, które stworzyłyśmy. Muszę zaznaczyć, że ilość kadrów z tego wypadu była ogromna (o ile nie największa w mojej historii wykonania zdjęć za jednym razem). Jak wiecie, ilość nie zawsze idzie z jakością w parze, jednak tym razem tak właśnie było. Przeglądając zdjęcia już po zgraniu na komputer, nie mogłam zdecydować się, za które zdjęcie zabrać się najpierw. Uwielbiam to uczucie.
Ale do rzeczy! Pierwsze kadry lekko stylizowane na wiek wcześniejszy, ostatnie z kolei w bardziej eleganckim wydaniu. Która część podoba Wam się bardziej?

/ Jeśli chcecie być na bieżąco, tradycyjnie zapraszam na - fanpage Natalia Dubiel - fotografia !













9 komentarzy:

  1. Piękne fotografie!
    cudowna kolorystyka zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia, mega mi se podobają Twoje sukienki :)

    http://kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. te czarne suknie przepiękne! jednak pierwsza część bardziej mi się spodobała :)
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczne zdjęcia. Sesja zrobiona tak profesjonalnie, że jestem pod dużym wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń