03 września, 2014

Aleksandra Antas


Nadszedł czas na drugą serię zdjęć, którą wykonałam z Olą w ostatnim czasie. O ile poprzedni pomysł był mój, to zdjęcia z dzisiejszego postu są w 100 procentach stworzone dzięki kreatywności Oli. To do niej należała koncepcja i cała stylizacja. Nie mniej jednak oba klimaty w moim odczuciu tworzą pewną całość, a poskładanie wszystkich kadrów z tego spotkania, pomoże wyobrazić sobie niejedną historię i chyba właśnie to z naszego spotkania doceniam najbardziej. Na wykonanie tych ujęć poświęciłyśmy co prawda mniej czasu, niż na poprzednią stylizację, ale z efektów obu klimatów jestem równo zadowolona.
Nie przedłużając, zapraszam do oglądania, a jeśli chcecie być na bieżąco - Natalia Dubiel - fotografia.









6 komentarzy:

  1. poprzednia sesja o wiele lepsza. Tutaj modelka za bardzo się jakoś garbi i psuje to bardo efekty zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Znakomite ujęcia!
    jest tu delikatność i zdjęcia mają taki swój klimacik :)
    Bardzo fajnie się ogląda. :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja mega! Te zdjęcia z udziałem słońca zdecydowanie najlepsze! I właśnie to, że jest lekko przygarbiona dodaje zdjęciu uroku! ;-) Zakochałam się w tej sesji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ola jest genialną modelką :D parę zdjęć na prawdę miażdży. Widzę, że Ola jest nie tylko dobra modelką ale i stylistką, pomysł na ciuchy wspaniały !

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia! Genialne wręcz, klimat boski!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pod kościołem z taką stylizacją??? :D ćs....
    Bez garbienia się ujęcia są dużo lepsze, (choć kilka też fajnych jest),
    no i zabawa z światłem jest świetna, i jeden z papierosem (ble) piękne - en face.

    OdpowiedzUsuń