09 września, 2014

Marta Skrzyszowska



Ostatnio strasznie monotematycznie zrobiło się na blogu, jeśli chodzi o twarze przed moim obiektywem. Jednak, dlaczego nie współpracować z osobami, z którymi praca to czysta przyjemność? Dzisiaj chciałam Wam pokazać efekty ostatniego i bardzo spontanicznego spotkania z Martą. Zapragnęłam złapać zachodowego światła, bo takich ujęć brakowało mi w te wakacje. Łapczywie chłonęłam każdy jeden promień, który muskał obiektyw i wywoływał jednocześnie moje łzy, kiedy te za długo działały na moje oczy. Uwielbiam takie ujęcia i zabawę światłem o czym wspominałam niejednokrotnie. Zdjęcia zdecydowanie kontrastują z aurą za oknem i obawiam się jedynie, że to ostatnie tak ciepłe kadry w tym sezonie. Jesień zbliża się wielkimi krokami, a co za tym idzie - w okresie kaloszy, grubych kurtek i szalików zapadam w sen zimowy, jeśli chodzi o jakąkolwiek twórczość i kreatywność fotograficzną z mojej strony. Mam tylko nadzieję, że te 3 tygodnie wykorzystam w 100 procentach i zrealizuję wszystkie zaplanowane projekty. Może bez takiego światła i bijącego ciepła, ale chociaż bez deszczu, który według prognoz, będzie nam towarzyszył przez najbliższe dni.

Serdecznie zapraszam również na fanpage'a:
Natalia Dubiel - fotografia













11 komentarzy:

  1. przecudowne, ciepłe zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne zdjęcia, świetne światło ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne klimatyczne ujęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne światło uchwyciłaś :) Ja, aby coś uchwycić chyba będę musiała już poczekać do kolejnych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęściara! Ja nawet nie zdążyłam uchwycić takiego słońca na koniec wakacji, bo już pogoda taka nijaka :( Piękna ta sesja, prawdziwe odzwierciedlenie odchodzących wakacji wraz z zachodem słońca, tak to interpretuję :) Pozdrawiam kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, wonderful blog layout! How long have you
    been blogging for? you make blogging look easy. The overall look of your website is excellent, let alone the content!


    Here is my web blog ... Las Vegas Whirlpool Repairman

    OdpowiedzUsuń
  7. ŚWIATŁO JEST GENIALNE. padam Ci do stóp za takie bajkowe kolory na zdjęciach. i pozwoliłam sobie zaobserwować Cię.
    ściskam, elwontor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. You've made some really good points there. I checked on the web to learn more
    about the issue and found most individuals will
    go along with your views on this website.

    Also visit my site ... overseas car shipping rate

    OdpowiedzUsuń
  9. Thanks a bunch for sharing this with all people you
    actually know what you are speaking about! Bookmarked.
    Please also visit my site =). We could have a link alternate agreement among us

    Feel free to visit my blog ... web page size

    OdpowiedzUsuń
  10. hello!,I love your writing so so much! percentage we keep up a correspondence extra about your article on AOL?
    I need an expert on this space to resolve my problem.
    Maybe that's you! Taking a look forward to look you.


    My blog great home ideas, ,

    OdpowiedzUsuń