01 grudnia, 2014

Tymek i Miłosz





Nie jest niczym nowym, że w czasie roku akademickiego zapadam w sen zimowy. Pogoda na zewnątrz oraz dużo rzeczy na głowie sprawia, że moja kreatywność i pomysły kurzą się gdzieś w środku i nawet mocny podmuch wiatru na dworze nie jest w stanie do nich dotrzeć. Co zatem sprawiło, że dodaję całość zdjęć, które wykonałam jeszcze we wrześniu? Nie wiem. Wiem natomiast, że przy odrobinie wolnego czasu spróbuję dodać na dniach fotograficzne podsumowanie moich wakacji. Nie będzie tego dużo, ale szkoda, żeby folder z podsumowaniem, który przygotowałam jeszcze około dwa miesiące temu, poszedł do kosza. Nie bez przyczyny znalazłam odrobinę motywacji, żeby wrzucić tu te ujęcia - wkrótce kolejne dzieciaki przed moich obiektywem, a dziś przedstawiam Tymka i Miłosza. Prawda, że wspaniali? :)
Chciałam jeszcze ogromnie podziękować, za 80 kawałków wyświetleń na blogu - miłe zaskoczenie, kiedy po takim czasie spoglądnęłam w statystyki, dziękuję że ciągle jesteście i komentujecie!


--> Natalia Dubiel - fotografia <--
Tam mimo wszystko zaglądam częściej!













2 komentarze:

  1. Hi there! Quick question that's totally off topic.
    Do you know how to make your site mobile friendly? My weblog looks weird when viewing
    from my apple iphone. I'm trying to find a theme or plugin that might be able to fix this problem.
    If you have any recommendations, please share. Appreciate
    it!

    Feel free to visit my homepage ... show homes ideas (http://www.homeimprovementdaily.com)

    OdpowiedzUsuń
  2. magiczne zdjęcia! zimowe najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń