30 stycznia, 2016

Podsumowanie 2015

Z ponad miesięcznym opóźnieniem postanowiłam opublikować tutaj fotograficzne podsumowanie 2015 roku. Trochę ze względu na fakt, że stało się to już tradycją, a trochę po prostu aby przypomnieć sobie kadry, które wykonałam w 2015. Samo podsumowanie natomiast powinno wiązać się z wnioskami i przemyśleniami, które u mnie, biorąc pod uwagę jedynie aspekt fotograficzny, są jednoznaczne. Tamten rok to zdecydowanie przewaga zdjęć mojej chrześnicy Zosi. Na wyróżnienie zasługuje natomiast seria z niezastąpioną Kamilą, wykonana w marcu (mam nadzieję, że już niedługo będziemy mogły pochwalić się równie fajnymi kadrami) oraz zdjęcia z września z Olą Antas. W podsumowaniu zdecydowałam się także opublikować kilka zdjęć stricte reportażowych wykonanych podczas wigilii, a które nie były przedstawione w osobnym poście. 
 
Zapraszam do oglądania!


Luty, 2015

Aleksandra Antas 




Emilia & Iwona 





Marzec, 2015

Kamila Kita




Maj, 2015

Paulina Kozara 




Autoportret 



Zosia & Kinga & Bartek 




Sierpień, 2015

ROMPEY / CLEO&DONATAN / CZADOMAN / THE FRIENDS / LOKA







Antosia




Zosia 



FEEL




Wrzesień, 2015

Marta Skrzyszowska




Aleksandra Antas 




Grudzień, 2015

Zosia





Wigilia






Natalia Dubiel 




1 komentarz:

  1. Uwielbiam takie posty. ;) Piękne zdjęcia. Szczególnie podobają mi się te szalone stylizacje w plenerze. Bardzo fajnie wyszło. ;)

    OdpowiedzUsuń