09 sierpnia, 2016

Zosia



          Ostatni raz Zosia gościła u mnie na blogu w grudniu, mając 9 miesięcy (tamte zdjęcia możecie zobaczyć TUTAJ). Te ujęcia natomiast wykonałam w jeden z wakacyjny, niedzielny dzień. Myślę, że kadry doskonale oddają klimat beztroskich i gorących chwil. Stosunkowo mocne światło uniemożliwiało wykonanie zdjęć w każdym miejscu w ogrodzie, stąd też na niektórych ujęciach widoczne są cienie lub mocne kontrasty, których osobiście staram się unikać podczas fotografowania. W tym jednak wypadku wydaje mi się, że nie przeszkadzają one w odbiorze całości i potęgują tylko typowo letni klimat.
       Sama fotografia w mocnym świetle zdecydowanie nie należy do prostych, jednak warto wykorzystywać wtedy miejsca zacienione lub fotografować "pod światło", czego niektórzy, nie wiadomo w zasadzie dlaczego - unikają jak ognia. Ja zdecydowanie uwielbiam efekt złotych włosów i światła kontrowego na zdjęciach, tym bardziej w letnie dni.




















Natalia Dubiel




3 komentarze:

  1. O tak, w mocnym świetne ciężko jest zrobić fajne zdjęcia, bo na twarzy zwykle robią się brzydkie cienie np. w okolicach nosa lub nawet z rzęs :( Ale Tobie udało się tego uniknąć i mimo "wrogiego" słońca piękne zdjęcia zrobiłaś <3 A modelka to ślicznotka :* Będzie z niej prawdziwa modela jak urośnie :) Miłego dnia Kochana :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne zdjęcia! :) Ja w ogóle niestety nie mam ręki do fotografii dziecięcej. :(

    OdpowiedzUsuń